Najnovije informacije o svim događanjima u gradu
Informiranost građana izuzetno je bitna za ostvarivanje visoke razine kvalitete života u gradu u kojem žive. Građani koji su informirani na vrijeme, mogu aktivno sudjelovati u raznim događanjima koja se odvijaju u gradu. Da bi ostvarili navedeno, HRcity aplikacija šalje obavijesti prilikom objave noviteta koji se događa u gradu. Na taj način, ne može doći do propusta. Putem aplikacije, građani mogu pregledavati i pretraživati vijesti te preuzimati priložene dokumente ako se nalaze u objavi.
- Kreiranje obavijesti od strane gradske uprave,
- Generiranje notifikacija za građane i njihove mobilne uređaje,
- Praćenje i mjerenje čitanost pojedine obavijesti i time pravovremeno reagirati na dodatne info aktivnosti prema građanima,
- Mogućnost slanja promo materijala uz pojedinu obavijest ukoliko za to ime potrebe prema procjeni gradske uprave (leci, razni prijavni obrasci, ...).
Kontaktirajte gradsku upravu
Gradska uprava, centralna je ustanova svakog grada. Iz tog razloga, izrazito je bitno da se građanima omogući što kvalitetnija i jednostavnija komunikacija s gradskom upravom. Komunikacija kojom će građani izravno postavljati pitanja te na njih brzo i efikasno dobiti odgovore.
Putem mobilne aplikacije, građani mogu slati zahtjeve te na temelju poslanog, pratiti rješavanje istog. Građani i gradska uprava također mogu međusobno razmjenjivati dokumente i obrasce objavljene od strane pojedine gradske službe. Na mjesečnoj bazi, građani imaju priliku putem javnih anketa ocijeniti rad gradske uprave.
S druge strane, nalazi se gradska uprava koja na temelju prikupljenih informacija od strane korisnika, radi na poboljšanju djelovanja. Cilj je poduzimanje potrebnih aktivnosti kojim će se podići kvaliteta rada i život građana.
Mobilna aplikacija HRcity omogućuje građanima zaprimanje notifikacija (obavijesti) o raznim aktivnostima koje se odvijanju na području grada.
- Slanje pitanja pojedinim gradskim odjelima te ujedno i dobivanje odgovora na njih,
- Slanje i zaprimanje dokumenata i potvrda od strane gradske uprave,
- Glasanje građana o radu gradske uprave te zadovoljstvu načinom upravljanja,
- Pregled javno dostupnih dokumenata objavljenih od strane gradske uprave,
- Pregled kontakt brojeva svih gradskih službi,
- Mogućnost građanima zaprimanje informacija o pokrenutim aktivnostima uprave,
- Jednostavno slanje obrazaca koje je objavila lokalna uprava.
Olakšan postupak zbrinjavanja otpada
Problem otpada i njegovog zbrinjavanja današnja je svakodnevica. Taj problem javlja se u svakom suvremenom gradu što je ujedno bio i naš poticaj za rješavanje te problematike. Da bi grad mogao kvalitetno funkcionirati, bitno je pobrinuti se za efikasno zbrinjavanje otpada, što ujedno i uljepšava boravak u njemu.
Iz tog razloga u sklopu HRcity sustava, implementiran je modul koji omogućava građanima i komunalnoj službi grada brzo i učinkovito zbrinjavanje otpada.
Registracijom u sustav e-otpad, korisnik ima mogućnost slanje zahtjeva za odvoz raznih vrsta otpada, poput na primjer odvoza krupnog otpada. Kuponi koji su bili u fizičkom obliku, u aplikaciji su zamijenjeni digitalnim oblikom koji olakšava cijeli proces narudžbe.
Preglednim uvidom u odvoz otpada provjerite kada je vaša ulica na redu. Građani imaju priliku komunicirati s komunalnim poduzećem te njegovim službama u samo par klikova. Slanje i zaprimanje dokumenata, kao i slanje pitanja i primjedbi je također omogućeno građanima u aplikaciji.
Na temelju informacija o zbrinjavanju otpada po gradskim četvrtima, sustav omogućuje planiranje i efikasnije zbrinjavanje otpada. Vrši se predviđanje i projekcija stvaranja otpada u pojedinim četvrtima. Ugradnjom pametnih kontejnera, signalizira se komunalnoj službi kada i gdje treba zbrinuti novo nastali otpad.
- Mogućnost praćenja rasporeda odvoza otpada prema kategoriji te ulicama na koje se odvoz odnosi,
- Slanje elektronskih kupona za odvoz krupnog i reciklažnog otpada,
- Slanje i zaprimanje obavijesti o generalnom zbrinjavanju otpada,
- Kontakt dežurne službe komunalnog poduzeća,
- Dostupnost dokumenata vezanih uz zbrinjavanje otpada ili rada komunalnog poduzeća.
Olakšana komunikacija između roditelja i uprave vrtića
U današnje vrijeme digitalna komunikacija puno je jednostavnija i brža pa se i koristi sve češće. HRcity aplikacija stvorila je međusobnu povezanost između roditelja djeteta i vrtića koje dijete pohađa. Nezadovoljstva, prigovori, upiti, a naravno i pohvale mogu se slati direktno upravi vrtića. Kompletna komunikacija odvija se putem E-vrtić platforme samo ako je vrtić koji vaše dijete pohađa u sustavu.
Roditelj u svakom trenutku ima pristup informacijama koje se odnose na rad skupine njegovog djeteta. Održivost i ekološka strana, povezana je s digitalnim slanjem dokumenata i potvrda čime brinemo o očuvanju okoliša.
Nepoznanica što vam je dijete jelo za užinu ovdje prestaje. Svaki roditelj ima uvid u tjedni ili mjesečni meni i to prema vrtićkim skupinama (vrtić/jaslice).
- Izravna komunikaciju uprave vrtića i roditelja čija su djeca upisana u vrtić ili jaslice,
- Prikaz osnovnih informacija o vrtićima koji su u sustavu E-vrtića,
- Pregled dokumenata važnih za rad ustanove i informiranje roditelja,
- Mogućnost slanja pitanja i pritužbi upravi vrtića,
- Online slanje pojedinih dokumenata te ispunjavanje dokumenata, zahtjeva ili anketa,
- Slanje raznih tipova obavijesti od strane uprave vrtića prema roditeljima,
- Detaljan uvid u mjesečni jelovnik,
- Upravi vrtića, analizu rada pojedinih njenih ustanova, statističke podatke o informacijama koje zaprimaju od roditelja,
- Provođenje online predupisa djece za novu kalendarsku godinu uz koje se vrši i informiranje roditelja o obvezama i konačnim rezultatima upisa.
Izravna komunikacija prema komunalnom odjelu gradske uprave
Mogućnost slanja pitanja i prijava od strane korisnika aplikacije te tako građanima pruža priliku da vode brigu o gradu u kojem žive. Slanjem prijave, sustavno se prikazuje vrijeme i mjesto na kojem je potrebno sanirati štetu. Mobilna aplikacija omogućuje pregled informacija o svim prijavama koje je komunalni odjel grada zaprimio u određenom periodu.
Sve prijave direktno odlaze komunalnom djelu, koji putem sustava odgovara građanima na zaprimljene prijave i pitanja. Svaka prijava u sustavu ima tri faze rješavanja: nova prijava, prijava u rješavanju te prijava riješena.
Za potrebe komunalnog odjela, u sustav se nalazi analitika koja omogućuje provođenje detaljne analize intenziteta prijava i njihovih lokacija u gradu. Na taj način, dobivaju se kvalitetne informacije koje se koriste za poboljšanje rada samog komunalnog odjela.
- Izravna komunikacija između građana i komunalnih redara,
- Slanje prijave popunjavanjem detalja kao što su fotografija i lokacija s mjesta "zločina",
- Pregled svih prijava koje su podnijete komunalnom redaru u određenom periodu od strane svih građana,
- Izrada naloga prema službama i poduzećima koje obavljaju komunalne usluge,
- Izrada i generiranje dokumenata za potrebe komunalne službe (opomene, kazne, rješenja, suglasnosti, i sl.),
- Analitika prijava te statistička obrada podataka prema mjesecima i vrsti prijava.
Voditi brigu o zdravlju ključan je segment dugog i kvalitetnog života
Razina kvalitete zdravstvene usluge, postao je standard, koji se smatra jednim od ključnih pokazatelja razvijenosti društva kao zajednice. Upravo zbog toga, komponenta E-zdravstva, uvedena je u mobilnu aplikaciju te čini sastavni dio HRcity sustava. Ovim putem, građanima je omogućena izravna komunikacija s obiteljskim liječnicima koji djeluju na području razvijenog sustava HRcity aplikacije.
U ovom modulu, implementirano je nekoliko osnovnih funkcija usmjerenih na segment osnovne zdravstvene djelatnosti. Korisnicima se omogućuje pristup informacijama o radu raznih liječničkih ordinacija kao što su: obiteljska medicina, ginekološke ordinacije, pedijatrijske ordinacije, i dr. Također, sustav nudi pregled informacija o dežurstvu liječnika, njihovim telefonskim brojevima te podatke o zdravstvenim djelatnicima.
- Slanje narudžbe vezane uz kroničnu terapiju,
- Vođenje evidencije o datumu poslanog zahtjeva prema liječniku,
- Automatizmom vođena briga o datumu isteka terapije i automatsko slanje obavijesti korisniku o terminu kronične terapije,
- Mogućnost automatskog slanja zahtjeva na temelju navika korisnika,
- Procjena rizika bolesti ( rak debelog crijeva, dijabetes, srčani i moždani udar, rak prostate),
- Nutricionistički tjedni meni temeljen na izloženosti riziku bolesti.
Praćenje informacija o kvaliteti zraka i čistoći okoliša
Kvaliteta zraka koji udišemo i nezagađenost okoliša u kojem živimo, danas su postali primarno pitanje kada se postavlja pitanje o kvaliteti života u određenoj sredini.
Mjerenja se provode kontinuirano tijekom cijelog dana u stvarnim uvjetima gdje žive korisnici ovog sustava. Svi izmjereni rezultati bilježe se u oblak okruženje i dostupni su na uvid svim građanima.
Potaknuti ovom činjenicom, u HRcity aplikaciju, implementiran je modul za praćenje kvalitete zraka. Modul koji bilježi izmjerene rezultate o kvaliteti zraka, koncentraciji čestica te koncentraciji opasnih metala u zraku.
Mjerenja koja se provode, kontinuirana su tijekom cijelog dana u području razvijenog sustava. Svi izmjereni rezultati bilježe se i bit će dostupni na uvid svim građanima. Na taj se način, lako prati zagađenost zraka što posebno ide u prilog građanima alergičnim na pelud te osobama s problemima otežanog disanja.
Sustav omogućuje korisnicima koji su se sami svrstali u skupinu rizičnih po pitanju visoke koncentracije peludi u zraku, da budu automatski obaviješteni o stanju zagađenosti. Aplikacija automatski šalje upozorenje o povećanom riziku boravka korisnika u prirodi. Time se pruža određena prevencija za građane koji pate od ovog oblika zdravstvenog problema.
- Uvid u trenutnu temperaturu i vlažnost zraka,
- Praćenje koncentracije čestica peludi u zraku,
- Praćenje štetnih čestica i metala u okolišu,
- Dnevni, tjedni i mjesečni izvještaji o kretanju temperature, vlažnosti zraka i peludi na području grada,
- Upozoravanje građana o povišenoj koncentraciji peludi u zraku,
- Slanje obavijesti rizičnim korisnicima o trenutnom stanju kvalitete zraka u gradu i okolici.
Digitalizacija rada udruga građana
Udruge građana sastavni su dio svake lokalne zajednice, te imaju izuzetan utjecaj na razvoj gradova i općina. Veliki broj građana, kao njihovi članovi ili simpatizeri, aktivno su uključeni u provedbu njihovih aktivnosti. Udruge kao aktivan čimbenike u životu grada ili općine, potrebno je uključiti u proces digitalizacije i razvoja pametnih gradova.
- Izravna komunikacija građana s vodstvom udruge,
- Objavljivanje informacija i slika o aktivnostima koje su udruga provele,
- Objava dokumenata,
- Izrada plana aktivnosti i povezivanje s lokalnom upravom,
- Vođenje podataka o članstvu, financijama,
- Mogućnost prijave građana na događaje u organizaciji udruga,
- Slanje zahtjeva za financiranje lokalnoj upravi.